Thursday 9 November 2017

Javascript Array Moving Average


JavaScript samouczek. Chemy rozmawiać o zwykłych tablicach, czyli indeksach liczbowych. Na tablicę zwykle zadeklarowano przy użyciu notacji nawiasów kwadratowych. Aby uzyskać element, umieść jego indeks w nawiasach kwadratowych Pierwszy indeks to 0.We może również pobrać jego długość. Wop Stworzyliśmy tablicę z dwoma owocami i osioł Następnym krokiem będzie usunięcie osła. Podstawy pop i push. There jest pop metody, która usuwa ostatni element i zwraca go. Następujący przykład demonstruje, jak Donkey jest popped out. Note, jak pop zmienia samą tablicę. Odpowiednikiem pop jest push, który dołącza element do tablicy. Powiedzmy, że zapomnialiśmy brzoskwini. Utwórz style tablic z elementami Jazz, Blues. Append a Value Rock n Roll. Replace druga wartość z ogona przez klasyczne Tablica powinna stać się Jazz, Classic, Rock n Roll Kod powinien działać dla dowolnej długości tablicy. Extract ostatniej wartości z tablicy i ostrzegaj ją. Metody przesunięcia unshift. Methods pop push manipulować z końcem tablicę, ale można również użyć przesunięcie w celu przesunięcia pierwszej wartości lub unshift w celu wcześniejszego wprowadzenia wartości do tablicy. Bot push i unshift może dodać wiele elementów na raz. Wpisz kod, aby ostrzec wartość losową z tablicy arr. PS Kod, aby uzyskać losową liczbę całkowitą od min do max włącznie. Korzystanie z długości, aby wykończyć tablicę. Korzystając z właściwości length, można przyciąć tablicę w następujący sposób. Wystarczy ustawić długość i przeglądarki wykończenia tablicy. Array jest konsekwencją obiektu. W rzeczywistości Array w JavaScript jest wewnętrznie obiekt rozszerzony o automatyczna długość i specjalne metody. Różni się to od tablic w niektórych językach, które reprezentują ciągły segment pamięci, a także różnią się od struktur stosu kolejki opartej na połączonych listach. Nieprzeczytowe klawisze tablicy. Klucz klawiszy są numeryczne, ale mogą mieć dowolne imię. Chociaż nie jest to zalecane tablice Numeryczne są odpowiednie dla klawiszy numerycznych, obiekty są dla par klucz-wartość skojarzonych Nie ma najmniejszego powodu, aby je mieszać. In JavaScript, tablice będące tabelą mieszania zapewniają pewne zalety i wady. tance, push pop działają tylko na ostatnim elemencie tablicy, więc są blazingly szybko, powiedz O 1. Zobacz, co mam na myśli, push tylko działa z ogonem. Methods shift unshift są powolne, ponieważ muszą ponumerować cały szereg Sprzęg Metoda może również doprowadzić do numerowania. So, za pomocą przesunięcia unshift jest zazwyczaj wolniejszy niż push pop Powiększyć tablicę - więcej pracy renumować go. What będzie wynik Why. Because tablice są obiekty, arr a href jest w rzeczywistości wywołaniem metody obiektu, jak metoda obj a href metody a. this arr jest przekazywana do funkcji w takim przypadku, więc zawartość arr jest alerted. Sparse tablice, szczegóły długości. Wartość długość w JavaScript nie jest dość długa, jest ostatni indeks 1.Tak staje się ważna w rzadkich tablicach, z otworami w indeksach. W następnym przykładzie dodajemy dwa elementy do pustych owoców, ale długość staje się 100. Jeśli próbujesz wyprowadzić rzadką tablicę, przeglądarka wyświetli wartości na indeksach jako pustych, ale naturalnie , tablica jest tylko obiektem z dwoma kluczami Brak wartości nie zajmuje space. Sparse tablice zachowują się dziwne, gdy metody tablicowe są stosowane do nich Nie mają pomysł, że indeksy są pomijane. Try, aby uniknąć rzadkich tablic W każdym razie, metody s wygenerowane dobrze pracować dobrze Użyj Object instead. Removing z tablicy. Jak wiemy, tablice są po prostu obiektami Więc możemy użyć usuwania, aby usunąć wartość. Widzisz, wartość jest usuwana, ale prawdopodobnie nie tak, jak chcemy, bo tablica ma nieokreślony otwór wewnątrz. A operatora kasowania usuwa pary klucz-wartość, a to wszystko naturalnie, ponieważ tablica jest tylko haszem, szczelina staje się niezdefiniowana. Często musimy usunąć element bez pozostawiania otworów między indeksami. Jest jeszcze jedna metoda, która pomaga w tym. Sprzęg metodowy to szwajcarski nóż dla tablic JavaScript, może usuwać elementy i zastąpić je. Składnia jest następująca. deleteCount, elem1 elemN Usuń elementy deleteCount zaczynające się od indeksu, a następnie wklej elemn elemN na swoje miejsce. Zobacz kilka przykładów. W ten sposób można użyć splice do usunięcia pojedynczego elementu z tablicy Numer Array zmienia się, aby wypełnić lukę. Następna przykład demonstruje, jak wymienić elementy. Powierzchnia zwraca tablicę usuniętych elementów. Nazywotność jest w stanie wstawić elementy, wystarczy ustawić wartość deleteCount na 0. Można również użyć ujemnego indeksu, który liczy się z tablicy end. An obiekt ma właściwość className, która utrzymuje to nazwy klasy s wydzielone przez spaces. Write funkcję removeClass obj, cls, która usuwa cls klasy, jeśli jest ustawiona. Problem jest podzielenie className i pętli nad kawałkami Jeśli jest dopasowanie, a następnie usunąć go z tablicy i przyłączyć tablica z powrotem na końcu. Chcemy to zrobić w nieco zoptymalizowany sposób. W przykładzie powyżej, var c jest zdefiniowana na początku pętli, a i jest ustawiona na to ostatni indeks. Pętla sama wraca, warunek końcowy jest i 0 Powodem jest to, że i 0 che ck jest szybszy niż i Uniknie wyszukiwania właściwości długości w c. Create filter funkcjiNumericInPlace arr, które przyjmuje tablicę i usuwa wszystkie niekodujące wartości z niego. Na przykład jak to powinno działać. Rozwiązaniem jest iteracyjne nad tablicą i używać go usuń wartości niekaturalne Sprawdź to tutaj. Metoda metody. Można także wyodrębnić część tablicy przy użyciu początku plasterka, koniec. Note, ta metoda nie modyfikuje tablicy, po prostu skopiuje jej fragment. Możesz pominąć drugi argument get wszystkie elementy zaczynające się od pewnego indeksu. Możliwość obsługuje również ujemne indeksy, podobnie jak String slice. Method reverse. Another użyteczna metoda jest odwrotna Załóżmy, chcę ostatnią część domeny, jak com z Oto jak mogę to zrobić. Zwróć uwagę na to, jak JavaScript zezwala na złożoną składnię jak odwrotne 0 - wywołuje metodę, a następnie przyjmuje element wynikowej tablicy. Obecnie można skomponować dłuższe połączenia, takie jak odwrotny href 0 5D 5B1 0 1 składnia języka 5 pozwala na to. Sortowanie, metoda sort fn. Method sort sortuje tablicę inplace. Run na powyższym przykładzie Zauważ coś dziwnego Kolejność wynosi 1, 15, 2. To dlatego, że sort konwertuje wszystko na ciąg i używa kolejności leksykograficznej domyślnie. Aby uczynić to mądrze, musimy przejść w funkcji porównania niestandardowego Powinien zaakceptować dwa argumenty i powrót 1, 0 lub -1.Nigdy to działa prawidłowo. Zrealizuj funkcję ageSort ludzi do sortowania obiektów ludzi według ich wieku. Pozwól nazw osobom po sortowaniu. Rozwiązanie wykorzystuje sortowanie Array i porównanie niestandardowe. Wariant porównawczy. Porównanie funkcja może być krótsze Alternative solution. It działa, ponieważ nie jest wymagane, aby zwrócić 1 -1 0, pozytywne lub negatywne zrobi. Więcej na definicji tablicy. Technicznie jest inna składnia do definiowania tablicy. Jest rzadko używane, po prostu ponieważ nawiasy kwadratowe są krótsze Również istnieje tutaj pułapka, ponieważ nowa tablica wywołana pojedynczym argumentem numerycznym tworzy tablicę niezdefiniowaną o podanej długości. Przykład powyżej nie jest określony, ponieważ nowy numer Array tworzy pustą tablicę o długości set to number. That może być dość unexpectable Ale jeśli wiesz o tej funkcji, a następnie tutaj ładne wykorzystanie nowej Array number. That sa inteligentny sposób powtarzania string. Multidimensional arrays. Arrays w JavaScript może przechowywać dowolny typ danych wewnątrz. That może służyć do przechowywania tablic wielowymiarowych. Muzywać funkcji filtru ogólnego typu arr, func, która filtruje tablicę używając danej funkcji Tylko te elementy, dla których func elem zwraca true, powinny składać wynik. Każdy element, który przechodzi przez i zwraca nową macierz, która zawiera tylko numeryczne wartości z arr. An przykład jak to powinno działać. Nie ma nic specjalnego w tym zadaniu Przeniesienie funkcji wokół i ich zastosowanie jest łatwe w JavaScript Sprawdź rozwiązanie here. A liczba pierwsza jest liczbą naturalną, która ma dokładnie dwa odrębne liczby dzielników naturalnych 1 i yourself. To znaleźć wszystkie liczby pierwsze niższe lub równe danej liczb całkowitej n przez Eratostenes Sieve. Create listę kolejnych liczb całkowitych od dwóch do n 2, 3, 4 n. Set p 2 pierwszy pierwszy number. Strike z listy wszystkie wielokrotności p mniej niż lub równe n 2p, 3p, 4p etc. Set p do pierwszego numeru nie striked na liście po p. Repeat kroki 3-4 do pp n. All pozostałe liczby w lista jest pierwsza. Implementacja Eratostenes Sieve w JavaScript Oblicz sumę wszystkich liczb pierwszych do 100 i ostrzeżenie. Odpowiedzi to 1060. Twój wewnętrzny jest iterujący całą tablicę, dlatego zawsze otrzymujesz taką samą średnią dla całej tablicy, powinieneś iteracyjnie od 0 do bieżącej liczby zewnętrznej, zamiast tego. średnia ruchoma jest aktualizowana w j twojej wewnętrznej, co oznacza, że ​​zastąpi poprzednie wartości każdą nową pętlę, powinna to być wewnątrz zewnętrzna zamiast wewnętrznej używając i jako index. You dzielisz sumę j na obliczanie średniej, każda nowa wewnętrzna pętla j będzie dzielona przez 0 na pierwszą sumę, którą uważam za użycie j 1, indeks nie jest taki sam jak bieżąca długość. Załatniki do rozwiązywania problemów. Upewnij się, że używasz zmiennych do tablic pętlowych, zamiast tego użyć. W celu odtworzenia problemu możesz dać nam izolowany problem zamiast aktualnego kodu ie. Imagine jeśli błąd znajduje się w Twoich danych wejściowych, jak możemy uwierzyć, że naprawdę ich używałeś. torrent odpowiedzi Październik 14 13 w 20 54.You pętli nad wszystkimi danymi za każdym razem, gdy powinieneś mieć średnią długość i średnią długość 2 0 ji averageLength 2 j numDataPoints j lub coś podobnego dla twojej najgłębszej średniej. Również moveAverage i sum j powinien zostać zmodyfikowany, aby obsłużyć przypadek, gdy j wynosi 0 In w szczególności należy to zrobić ruchomych i średniej sumy długości i powinna być stosowana do rowka ruchomą i poza pętlą uśredniania. Ale ponieważ wydaje Ci się całkiem nowy, pomyśl o tym, jak przeszukasz dane i spraw, abyś to robił Powinieneś starać się upewnić, że każda pętla zatrzymuje się w odpowiednim punkcie i pamiętaj, że jeśli przestaniesz, gdy nie ma więcej liczb , podobnie jak podczas robienia pętli wewnętrznej i można uzyskać tylko 3 kolejne cyfry, a nie 4 program musi zatrzymać się również Sprawdź, czy Twój kod sprawdza to. answered Oct 4 13 at 20 56.Niektóre dodatkowe szczegóły, prawdopodobnie potrzebują nieważonej średniej ruchomej W dowolnym punkcie A i w tablicy wejściowej A o długości N z 0 i N, która jest po prostu średnią z poprzednich wpisów K tablicy, do i włącznie z A i jeśli nie ma takich wartości K , a następnie przeciętnie i 1 wartości od A0 do A włącznie. Trochę przemyślenia pokaże, że nie musisz dodawać wszystkich wartości K za każdym razem Wystarczy trzymać sumę, a przy przejściu do następnego punktu jest to średnią ruchomą, odejmujemy wartość, którą zastępujemy i dodaj nową wartość, która ją zastąpi. Podczas pierwszych punktów K-1 po prostu dodaj nową wartość do sumy i zwiększasz licznik o 1. W dowolnym punkcie tego proces, średnia ruchoma to bieżąca suma podzielona przez obecną wartość count. answered Oct 4 13 at 21 05.In a średnia długość, musisz mieć jakiś rozmiar okna. Twój rozmiar okna jest averageLength, więc będzie wyglądał mniej więcej tak. Dla pętli zaczyna się od bieżących danych i przechodzi punkty averageLength i dodaje je. Będziesz miał tylko średniej ruchomej, gdy masz wystarczająco dużo punktów danych, a średnia będzie sumą podzieloną przez średnią długość. Uwaga Nie testowano tylko kodu sudo, ale jest to idea. answered Oct 4 13 at 21 05.Your Answer. 2017 Stack Exchange, Inc. Jeśli chcesz sprawdzić, czy są na przykład tylko ciągi w tablicy, możesz użyć kombinacji arraysum i arraymap, jak to. function onlystringsinarray arr powrót arraysum arraymap isstring arr count arr. tablica arr1 jedna dwa trzy tablica arr2 tablica foo bar tablica arr3 tablica foo tablica tablic arr4 array, foo bar. vardump onlystringsinarray arr1, onlystringsinarray arr2, onlystringsinarray arr3, onlystringsinarray arr4.Jest to następujący wynik: bool true bool false bool false bool fałszywy.

No comments:

Post a Comment